Home staging květinářství, které nyní dýchá
Home staging květinářství, které nyní dýchá. Světlé a bílé tóny, doplněné strukturou palet a moderním designem v detailech užitných předmětů nutných k chodu prodejny. Interiér nebyl designován, pouze redesignován a refreshován. Jednalo se jen o kosmetické úpravy prodejny, které měly sjednotit styl a pomoci tak značce jako takové. Na projektu jsem chtěl ukázat, že někdy stačí s minimálními úpravami dosáhnout potřebného efektu. Celý prostor bylo nutné provzdušnit, prosvětlit a sjednotit. Tato tři pravidla stačila k vytvoření stylu obchodu. Dále Došlo k vytvoření nového loga, vizitek, produktových cedulí, popisových cedulí a jiných. Na projektu spolupracovalo studio Tři tečky.
Materiálové řešení
Reference
S designerem Josefem Trakalem jsem spolupracovala na mém květinářství v Liberci. Nejen, že mi pomohl zvelebit interiér, ale i pomohl při sjednocení grafické tváře květinářství. S Grafikou na sociálních sítích a jinde. Vyslechl mé požadavky a zároveň respektoval i výši připraveného rozpočtu na realizaci. Služby pana Trakala mohu jedině doporučit.
Jana B.
Líbil se vám projekt? Ukažte ho vašim přátelům